VELKOMMEN

Kjekt at du titter innom bloggen, legg gjerne igjen en liten hilsen ;)

søndag 15. august 2010

Hjemmelaga lys og oppvaskefiller

Helt siden jeg fikk et nydelig lys av mi kjære mor for ei stund siden, har jeg hatt lyst å prøve å lage selv.. såå i kveld etter gullguttene var kommt i seng prøvde jeg meg på et.. det var faktisk ikke så veldig vanskelig.. Kunne nok blitt litt finere, men til å være mitt første er jeg fornøyd...

Har di siste ukene hatt dilla på å strikke oppvaskefiller, fikk tips av ei kjekk jente(mo9ca) her er et par av dem... Gleder meg til å gi de bort... :)


Til slutt må jeg legge til et par bilder av godguttene mine, vi har vært i arboretet (et fantastisk flott turområde i nærheten av mine foreldre) 3 dager på rad.. Knallkjekt for guttene å springe rundt og kose seg, og herlig for mammen og besteforeldrene å slappe av i mens med god niste og noe godt i koppen.. :)

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg!!! Fantastisk flott alt sammen! Du er kjempeflink! Gleder meg til å følge med videre! :)))) Stor klem fra mor! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk kjære gode mor! ;-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig lys, blir inspirert av deg. Såg de solgte sånn engle "merke" på stjernedryss idag. E d bare sånn du klistre på? Å sånn klut ønske eg meg, så flink du e :)

    SvarSlett
  4. Grattis Supermamma!
    Får liksom tid til alt du, flinke du e!!!
    Knall fint lys du hadde lagd.Glede meg te ennå meir inspirasjon!
    Klem fra Solå

    SvarSlett
  5. Takk Natalie ;) Det e faktisk en vanlig serviett så eg har strøke på lyset, tar av det eine "laget" på servietten så stryke du resten på på svak varme :-) Ja kanksje ein oppvaskeklut havne i nya huset ditt ;);)

    SvarSlett
  6. eg fekk sånnein oppvaskeklud av morå t ein kompis, besta fillå eg någen gong har hatt :D

    du sko lert meg litt av dine kreativiteta :D

    Du e superflinke :)

    Silje

    SvarSlett
  7. Tusen takk Silje!! ;) Du må ta deg ein tur t meg snart så ska du få deg ei filla :)

    SvarSlett