VELKOMMEN

Kjekt at du titter innom bloggen, legg gjerne igjen en liten hilsen ;)

onsdag 24. november 2010

Snart advent...

Advents-tiå e såå koselige!! :) Masse lys i vinduene, julemusikk og masse kos. Har gleda meg ei stund t advent nå..;) I dag har eg vaska vinduene ute og inne så nå e d klart t stjernå og stakane ska på plass!! ;)

I går bakte godguttane mine og eg kakemenn, veldig koselig.. var en de mjøl rundt omkring som måtte vaskas vekk ittepå, men kjekt alikevel.. ;)  lagte meg og en adventstake i går..



Lyså er fra ikea, båndene og tallene fra kremmerhuset og konglene har eg fått av mor.

Ha ein fine adventstid alle  :)

3 kommentarer:

  1. Den va koselige :) Eg lagte meg og ein, men eg gjore ikkje så mye meir enn å surre ein glitter/sølvtård med stjerner rundt ein lysestake i fattigmannssølv.

    Ei veke te julemarked, for en lykke :)

    SvarSlett
  2. Takk Maria ;) Din hørtes jo og kjempefine ut, ofta bare litt så ska t ;)

    Ja tenk nå e d bare 1 uka igjen t me kose oss på julemarked.. glede meg kjempemasse!!! :):):)

    SvarSlett
  3. Hei du.
    Takk for koselig kommentar inne hos meg!
    Hvite vegger er fint det, men man blir jo litt lei etterhvert. Er hvertfall veldig fornøyd med fargen og kommer nok til å male resten av stuen også.

    Nå skal jeg ta meg en kopp kaffe og kose meg med å titte her inne hos deg.

    Ha en fin dag!

    Vibeke :o)

    SvarSlett