VELKOMMEN

Kjekt at du titter innom bloggen, legg gjerne igjen en liten hilsen ;)

onsdag 17. november 2010

Strikkahua

Har strikka mi fysste hua... Eg er ikkje så flinke med avanserte strikkeoppskrifter, men denne var ganske enkel, kjekt å prøve noe nytt... Kanskje det blir en julegave i år.. :)

Ikkje festa trådene heilt ennå....

 

Oppskrift:

Legg opp 68 masker på en rundpinne nr. 5,5. Strikk ribb 2 rett, 2 vrangt til arbeidet måler 5 cm. Skift til pinne 10. Fortsett å strikke ribb til arbeidet måler 25cm.

Strikk deretter glattstrikk, samtidig som det felles slik:

2 rett, 2 rett sammen hele omgangen= 51 masker. 1 omgang rett.

1 rett, 2 rett sammen hele omgangen= 34 masker. 1 omgang rett.

2 rett sammen hele omgangen= 17 masker. 1 omgang rett



Klipp av garnet, trekk tråden gjennom resten av maskene, stram til og fest tråden godt!

LYKKE TIL ;)

11 kommentarer:

  1. Gubba så flotte u blei! :)) Du e kjempeflinke! Ønske meg ei te jul! hehe KLEM mor!<3

    SvarSlett
  2. so flinke du er min venn=)=)

    goe klem frå vik=)

    SvarSlett
  3. AKKorat sånnei lua eg har lyst på :-D blei så inspirert at kansje eg ska prøva meg på å strikka den itte eksamensperioden e øve :-) kanonfine va an jaffal ;-)
    Hilsen Turid(venninnå te kine:-P)

    SvarSlett
  4. Så fine hua, du e jammen flink, hadde kje eg klart!!

    SvarSlett
  5. Tusen takk :) Va kjempeenkel å laga Turid W så d får du begynna me itte eksamen ja.. ;) Masse lykke t me eksamen då (og strikkingå) :-)KLEM

    SvarSlett
  6. Du hadde klart d lett Natalie!! ;);)

    SvarSlett
  7. Den oppskriftå va geniale :) så enkel og så fine :) takk!

    SvarSlett
  8. kjempe fine :) ka garn er det du har brukt:)klem frå monica

    SvarSlett
  9. Takk Monica ;) Eg kjøpte garn på europris.. Hette Trysil garn Iglo soft.. ;) Billig ullgarn ;)

    SvarSlett